Sa mesterim cu Simo

luni, 6 iulie 2015

Prima paturica e gata :D



      Asa cum va scriam aici, lucram la prima paturica, stiu am inceput-o de cam mult timp dar nu m-am tinut de treaba, intre timp am mai crosetat si altceva, lucrusoare pe care le puteti vedea in albumul de pe facebook :)

    Saptamana trecuta, in sfarsit, am terminat-o si sunt tare incantata de ce a iesit! Va arat si voua poza cu paturica in varianta finala :)  Dimensiunile sunt: 60/85 cm



       Trebuia sa o fac un pic mai lata dar cum e prima nu am aproximat exact latimea, daar e foarte buna de pus in carucior :)

     Va place? Mie da si cu siguranta vor urma si altele!


    Zi frumoasa va doresc!!! 


4 comentarii:

  1. Vai ce dragalasa este !!! <3
    Imi place tare mult cum a iesit - si cred ca e placuta si vara, datorita modelului.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult! :*
      e numai buna in zilele mai racoroase :)
      pupici!

      Ștergere
    2. :D si eu abia astept sa fie gata a mea!

      Ștergere
    3. cred! abia astept si eu sa vad ce magie a mai facut Buni!

      Ștergere