Sa mesterim cu Simo

luni, 22 iunie 2015

O jucarie pentru bebei dragi!



          Va spuneam pe pagina de facebook ca vin cu tutorialul jucariile/ papusile caracatita, ei bine, a sosit momentul :)
       
            Dupa indelungi cautari am reusit sa gasesc o jucarie care s aimi placa, sa fie usor de facut si destul de mare cat sa placa copiiilor de 1 anisor si jumatate :)

      Am gasit acest tutorial dupa care m-am inspirat, doar ca am folosit, fire pufoase, in loc de minge am folosit glob din polistiren si ochi mobili :)

     Asa arata caracatitele mele:





Ale mele nu au fost asa de mari ca in tutorial ci mai micute :)



                  Sunt usor de facut, apreciate de copii si se pot face cate de mari sau mici vreti, ce ziceti, va tenteaza sa incercati? 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu