Sa mesterim cu Simo

vineri, 8 mai 2015

Suport pentru flori


                      De multa vreme vroiam sa fac ceva cu cateva ghivece din lut, intr-o vreme ma gandeam sa le arunc dar cum sunt genul care strange toate vechiturile aproape, in speranta ca acestea vor fi de folos intr-o zi, nu le-am aruncat si bine am facut :)

                     Am vazut de ceva vreme pe net ideea si am zis ca trebuie sa o pun si eu in practica asa ca azi m-am apucat de mesterit :D








     Am batut o bara de fier in pamant, am asezat un ghiveci  mai mare(era frumos daca era tot maro, dar cum nu am avut la indemana l-am folosit pe cel negru), l-am umplut cu pamant si apoi am pus cate un ghiveci si le-am inclinat spre dreapta si spre stang(gaurile ghivecelor trebuie sa fie un pic mai mari decat bara de fier ), am semanat seminte de petunii curgatoare si gata opera mea de arta :D




      Sper ca petuniile sa infloreasca curand, sa va arat o poza si atunci :)





     Ce ziceti, va place? Va tenteaza ideea? Astept poze cu creatiile voastre!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu