Sa mesterim cu Simo

luni, 27 aprilie 2015

In lucru...prima paturica crosetata!



              De multa vreme aveam in plan sa incep o paturica, am mai avut tentative dar ba nu imi placea firul, ba modelul si uite asa, dupa cateva randuri o stricam.

              De vreo catea saptamani am gasit un fir pe placul meu si m-am apucat de treaba. Am facut deocamdata cam putin, nu am progresat prea mult pentru ca am timp sa fac doar 3-4 randuri pe zi, dar asa incet o sa o termin :D


               Asa arata pana acum prima mea paturica:





                                             Astept sa vad si paturicile voastre!

                    Puteti pune link si aici, sa facem o galerie mare de link-uri cu paturici!!!

2 comentarii:

  1. Ce frumoasa e!!! Ai ales o culoare superba. Si modelul e tare potrivit pentru culoare <3!
    Abia astept sa o vedem cum "creste" incet incet :D.

    RăspundețiȘtergere