Sa mesterim cu Simo

marți, 31 martie 2015

Pompele de caldura mi-au schimbat viata

   
               Ca de fiecare data, cand ne lovim de vreo problema, habar nu avem cum sa facem sa o rezolvam. Asta am patit si eu, si nu de ieri, de azi, ci dintotdeauna in blocul unde locuiesc parintii mei, fiind situati la ultimul etaj, niciodata nu aveam apa calda menajera, niciodata nu ajungea si la noi calda, in tot cazul, era un pic calduta sa nu zic rece. Si tot asa intreband in stanga si in dreapta am aflat ca am nevoie doar de o pompa de caldura. Si parca undeva s-a facut lumina. Mult nu a durat pana am dat de pompe de caldura, un site care mi-a aratat de ceea ce am nevoie. Am studiat cateva zile la rand, diversele pompe de caldura aer-apa ce produc apa calda menajera, si am gasit cele mai bune produse, la preturi foarte accesibile fata de alte magazine online. Am optat nu pentru cea mai scumpa dar nici cea mai ieftina, o pompa care zic eu ca face toti banii Pompa de caldura aer-apa pentru producerea apei calde menajere NUOS 250 SOLAR si de cand mi-au instalat-o parca vechile probleme nici nu au existat.





                  Pompa de caldura aer-apa pentru producere apa calda menajera NUOS 250 SOLAR este realizata de faimoasa firma ARISTON THERMO GROUP incalzeste apa si in acelasi timp raceste aerul in camera in care este instalata. Energia utilizata provine 70% din aer, restul din energia electrica necesara propulsarii compresorului.
                  Are o serpentine solara care permite cuplarea unei surse suplimentare de incalzire(system solar, centrala pe lemne,centrala cu pellet, etc)
            Ca si avantaje utilizarea pompei de caldura aer-apa pentru producere apa calda menajera favorizeaza reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera; aerul evacuat din pompa de caldura favorizeaza ventilatia naturala a mediului si imbunatateste calitatea aerului prin producerea unui efect placut de improspatare si dezumidificare; datorita principiului de functionare innovator, comparativ cu incalzirea apei calde menajere folosind un incalzitor electric standard se poate face o economie de energie electrica intre 26-56% (26% pentru functionarea in modul FAST si 56% pentru functionarea ECO) si dispune de functie anti Legionella.

              Sper ca v-am convins ce poate face o astfel de pompa la casa omului, eu va garantez sucesul cu aceste pompe de incalzire. Astept sa le incercati si sa va dati cu parerea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu