Sa mesterim cu Simo

vineri, 13 februarie 2015

Martisoare, pregatiri...


                Se apropie incet dar cu pasi repezi si prima zi de primavara! Intre noi fie vorba, abia astept sa vina primavara, sa ma bucur de reinvierea naturii si de soare, iar mai apoi de mult iubita vara :D

              Dar cum pana la vara mai este, zic sa ne ocupam de intampinarea primaverii asa cum se cuvine. Pentru asta m-am gandit ca anul acesta, daca tot m-am apucat de crosetat sa fac si martisoarele crosetate :) Astazi m-am apucat de treaba, am facut doar cateva dar sper ca in zilele urmatoare sa le termin.

               Imi doresc tare mult ca persoanele dragi ce le vor primi sa le poarte cu drag, cu cel putin acelasi drag cu care le-am creat eu si sa le aduca mult noroc!

                 Va las si o poza cu munca mea de azi :)
     


              Voi v-ati hotarat ce martisoare daruiti anul acesta? Unele handmade, facute chiar de voi sau unele clasice, cumparate de la tarabe?


   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu