Sa mesterim cu Simo

miercuri, 14 ianuarie 2015

Paturica de dormit :)



                    Stiu sa tricotez inca de cand eram mica, si imi place tare mult!

                  Doar ca in ultima vreme am vazut foarte multe modele crosetate si imi era tare ciuda ca nu stiu si eu sa crosetez.

                Intr-o zi din luna decembrie a anului trecut mi-am luat inima in dinti si am zis ca trebuie sa incerc asa ca am cautat tutoriale video pe youtube si m-am apucat de treaba.

         Sa nu credeti ca mi-a fost usor, am dat start si pauza la video si am stricat si refacut pana am reusit sa fac cateva ochiuri din model(nu era nimic complicat, era o minge in tehnica amigurumi) dar nu m-am lasat si am continuat. Nu mi-a iesit mingea perfect rotunda dar era aproape rotunda :))

            Am gasit o paturica de dormit pentru bebei si mi-a placut atat de mult incat am vrut sa o fac si eu. Dupa ce am gasit tutorialul m-am apucat de crosetat si in cateva nopti am terminat-o.

         Asa arata, nu e perfecta dar e facuta de mine si mi-e draga :) Si, sa nu uitam ca micile imperfectiuni fac lucrurile originale :D

       


        Daca va place si vreti si voi sa faceti cautati lovey blankets crochet, o sa gasiti o multime de modele.

                Chiar daca nu ati mai crosetat niciodata, incercati, e foarte usor, trebuie doar rabdare!

  Spor la crosetat!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu