Sa mesterim cu Simo

marți, 16 decembrie 2014

Ornamente de pus in brad: caciulite!



                 Anul trecut am vazut un video pe youtube cu aceste caciulite dar nu am mai avut timp sa le fac, asa ca, anul acesta m-am pus pe treaba.

             Sunt usor de facut, e nevoie doar de ata , foarfeca si rola de la hartia igienica sau de la hartia de bucatarie si de rabdare :)

                Asa mi-au iesit mie, le-am pus putina vata in interior pentru a se aseza ata mai bine. Nu sunt perfecte dar ca prima incercare eu zic ca arata bine :)



   Si asa arata in micul meu bradut. Saptamana viitoare va arat cum arata in bradul mai mare :)



               Acesta este video-ul dupa care m-am inspirat.

             Va plac? Daca va hotarati sa incercati astept sa imi aratati si mie rezultatul :)


                                                           Spor la mesterit!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu