Sa mesterim cu Simo

marți, 25 noiembrie 2014

In asteptarea Craciunului!!!


           Daaa, Craciunul se apropie cu pasi repezi! E sarbatoarea mea favorita, ziua in care ma simt cel mai aproape de toti cei dragi!

           Si, pentru a indulci asteptarea, KaBea ne invita la  Claca - "In asteptarea Craciunului" - editia a treia 

           Ei bine, mestereala mea pe care o voi inscrie in concurs este...un tort de scutece in forma de om de zapada :D Asta pentru ca sarbatorile sunt frumoase cu zapada, si, pentru ca mi-e dor sa fac unul real :)







        Acest tort din scutece poate fi o surpriza minunata pentru o mamica ce naste in jurul Craciunului sau in lunile de iarna :)




           Va place micul meu om de zapada? :D




          Va asteptam la concurs!!!



4 comentarii:

  1. Ce bine arata! Succes la concurs si multumesc ca mi-ai amintit, altfel ratam participarea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Mult succes si tie! Abia astept sa vad creatia :D

      Ștergere
  2. Simo, am ajuns cu intarziere pe la tine, insa te felicit pentru idee ! Felicitari si sa ai succes ! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Niciodata nu e prea tarziu ;) Pupici!

      Ștergere