Sa mesterim cu Simo

joi, 21 august 2014

Ce este MagicName la PhotoFancy si cum functioneaza?


              De cate ori nu ai cautat pe net diferite fotografii cu numele tau, al unei rude sau al unui prieten? De cateori nu ai gasit ceva sa iti placa, acel text de "La multi ani" pentru cea mai buna prietena?

              Eu una stiu ca am cautat de mii si mii de ori, atat fotografii cu diferite nume cat si diferite texte care sa imi exprime cat mai frumos sentimentele. Dupa mii si mii de cautari, rar sau de multe ori chiar deloc nu gaseam ceea ce cautam si alegeam sa transmit urarile fara fotografii desi nu aveau acelasi farmec...

              Acum am descoperit un site care imi ofera posibilitatea atat mie cat si oricui vrea sa incerce, sa adauge la ce fotografie vrea diferite nume si chiar mesaje.

              MagicName vine in ajutorul nostru si, cu putina magie adauga numele atat de realistic in fotografii de parca acestea au fost special fotografiate pentru noi.

              Putem alege dintr-o multime de tematici fotografia perfecta! Putem avea poze cu ce tematica vrem fara a fi nevoie de sedinte foto speciale. Surprinde-ti iubitul sau iubita cu o fotografie special creata pentru el sau ea!

             Mai mult, fotografia aleasa poate deveni un cadou special, site-ul PhotoFancy personalizand diferite obiecte, de la tricouri la cani, de la ceasuri la genti, de la brelocuri, scrumiere la huse de smartphone!

   
 Si, pentru ca am fost curioasa, am incercat aplicatia, e gratuita! Testeaza si tu!!!






             Ps. Am ales aceasta poza pentru ca mi se pare cea mai reprezentativa pentru site, sugerand... mestereli :D

                Ce zici, te tenteaza? Daca ai incercat aplicatia astept sa imi spui cum ti se pare!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu