Sa mesterim cu Simo

marți, 1 iulie 2014

O caracatita...verde :)



    Am vazut pe un site o caracatita tare draguta si am zis ca trebuie sa fac si eu una.

   Initial am vrut sa o fac dintr-un fular roz dar nu era destul de mare asa ca am ales un tricou vechi :)

   Am taiat un patrat de 40x40 cm, apoi am taiat cate un patrat de 12x12 cm in fiecare colt. Apoi a venit randul fasiilor, cate 6 pe fiecare parte.

   Am pus un pumn de vata si am legat bucata de tricou apoi m-am apucat de impletit, cate 3 fasii, astfel am avut cele 8 tentacule :)

   La sfarsit, i-am lipit doi ochi mobili, i-am desenat o gura cu un pix cu gel si i-am pus si un batic, sa fie mai sic :)

   Asa arata caracatita mea:


   Aici gasiti tutorialul original.


     Va place caracatita mea verde? :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu