Sa mesterim cu Simo

joi, 12 iunie 2014

Un pont pentru mamici :)

   
          Am inceput diversificarea si, stim cum se murdaresc hainutele bebeilor atunci cand vine ora de masa. 


           Vorbind cu mai multe mamici, dintr-un subiect in altul am ajuns si la hainutele pline de pete, pete incapatanate care nu vor sa paraseasca hainutele bebeilor. Asa am aflat de solutia de scos pete de la Nufarul. Am zis ca e doar unul dintre alte produse care promit marea si sarea...

           Intr-o zi m-am hotarat si l-am cumparat, am zis fie ce o fi, e si ieftin(in jur de 9 lei). L-am pus la testat pe prosopelul de baie, stim cat de greu iasa petele de kk, am pus solutie pe pata/pete, am fecat un pic cu o periuta de unghii si am lasat prosopul cateva ore(pur si simplu am uitat de el :)) ). Cand mi-am adus aminte de prosop, l-am luat si l-am spalat cu apa calda, nici macar nu am dat cu detergent si l-am pus la uscat. Chiar eram curioasa cum aratat prosopelul, desi eram aproape sigura ca petele stau mandre tot acolo.

          Cand s-a uscat l-am luat si l-am analizat pe toate partile, in diferite lumini si, surpriza! petele au disparut!!! Nu mi-a venit sa cred ca o solutie destul de ieftina si-a facut asa bine treaba.

           Asa ca, dragi mamici si nu numai, daca aveti de-a face cu pete incapatanate, folositi cu incredere solutia de la nufarul, e atat pentru haine colorate cat si pentru albe.

          Asa arata produsul:



 Astept sa imi spuneti daca ati incercat solutia si daca v-a placut sau nu!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu