Sa mesterim cu Simo

miercuri, 11 iunie 2014

Inghetata yammy


    Reteta nu imi apartine dar imi place la nebunie si, de vreo 2 ani de cand o am o tot fac.

    O scriu si aici poate va intereseaza :)




   Ingrediente:


                     250 g zahar
                     400 g smantana
                     5 oua



     


           Se face o spuma din 5 albusuri, se adauga zaharul amestecand bine. Se adauga galbenusurile si smantana. Se toarna in cupe si se adauga diferite arome sau fructe.
        
         Se lasa la congelator cel putin 4-5 ore.

      Eu am facut doar jumatate din cantitate si am pus piure de caise. Aceasta inghetata nu se cristalizeaza si nici nu trebuie amestecata la fiecare jumate de ora!

    Asa arata inghetata mea:
                


    Ce ziceti, va tenteaza sa o incercati?

         Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu