Sa mesterim cu Simo

vineri, 13 iunie 2014

Alege jucariile de pe Bebikut!


             Imi plac hainutele de bebei,  sunt dragalase, dar mai mult imi plac jucariile. Imi plac pentru ca sunt colorate, vesele, haioase, au diferite forme si marimi si sunt care mai de care mai speciale fata de jucariile din copilaria mea.

             Imi amintesc cateva din jucarii: aveam titirez, era preferatul meu, aveam si o salvare de tabla, era galbena cu doua dungi rosii dar aveam si jucaria preferata de baie care era o cadita de plastic si doi bebei ale caror maini si picioare se miscau. Imi aduc aminte cu drag de toate jucariile, chiar si acum mai am o papusa barbie(nu cea originala) si una mai micuta.

              Ei bine, fata de ce aveam eu atunci, acum e altceva, pe site-ul Bebikut.ro gasim o multime de jucarii, incepand de la zornaitori:













          la jucarii ce se pot agata de carucior, balansoar sau patut si care pot deveni prieteni speciali. Si fetita mea are un hipopotam ca si cel din imagine si ii este tare drag:






        jucarii vesele pentru baie:
















         Si multe alte jucarii, chiar si jucarii gonflabile, saniute, trotinete, biciclete, role, chiar si jucarii electrice.

        Apreciez ca cei de la bebikut.ro, au ales o gama variata de jucarii si cadouri, catalogate pe grupe de varste, e foarte usor sa aleg ce imi place fara sa fiu ingrijorata ca aleg o jucarie care sa nu fie recomandata varstei fetitei mele.
           
        Parca m-as juca eu cu tooate jucariile, la cat sunt de frumoase!!!

     Merita sa vizitati site-ul, cu siguranta o sa gasiti cel putin o jucarie care sa va placa!

    Astept sa imi spuneti cu ce tip de jucarii se joaca copiii vostri si daca au jucarii preferate. Daca au, care sunt acestea?





   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu