Sa mesterim cu Simo

vineri, 30 mai 2014

Premii fantastice te asteapta!!!




  •     Iti place sa scrii dar inca nu ai blog? E timpul sa iti faci unul si sa te apuci de scris!!!



  •    Ai un blog si ai minim 5 postari? 



  •    Vrei sa castigi diferite premii incepand de la bani, telefoane la tablete si excursii? 


                   Daca ai raspuns cu DA, la cel putin una dintre intrebarile de mai sus, atunci nu mai astepta si inscrie-te pe  BlogAwards.ro, primul site romanesc care face legatura intre bloggeri si companii prin intermediul campaniilor si concursurilor.

                 Pe BlogAwards.ro creativitatea e rasplatita!!!

               Asa cum stiti, tocmai s-a terminat  Primavara Bloggerilor, campanie la care am participat si eu, prima campanie de acest fel. Experienta a fost una foarte placuta. Ma bucur ca am participat, asa mi-am aflat si valoare prin prisma notelor pe care le-am primit, sunt destul de multumita tinand cont ca sunt incepatoare intr-ale blogger-itului. Imi pare rau ca nu am reusit sa particip la mai multe campanii din cadrul Primavara Bloggerilor, imi propun ca la urmatoarea sa reusesc :D Pana atunci ma inscriu la campaniile individuale, premiile sunt tentante. Prima campanie la care m-am inscris a fost cu noroc si am castigat o rochie de la Karla.ro, o sa revin cu o postare separata sa va arat rochia :D

                Si, pentru ca imi place sa fiu la curent cu noutatile tehnologice, verific des site-ul TestArea.ro. Aici gasesc informatii despre noile gadget-uri, despre lansarile acestora, dar si informatii utile si review-uri. Daca si tie iti place sa stii ce se intampla in lumea gadget-urilor, viziteaza site-ul!

                 Daca tot vorbim de gadget-uri, nu pot sa inchei acest post fara sa va arat un produs Allview,  Smartphone-ul X2 Soul! Are tot cele mai importante caracteristici pecare le caut la un smartphone: design ultrasubtire si elegant, autonomie ridicata, functii inteligente, sunet de mare acuratete, fotografii HDR




                Va recomand si va astept cu drag sa ne "duelam" in campaniile de pe BlogAwards.ro, sa castigam impreuna premii frumoase, experienta si, cel mai important din punctul meu de vedere, cititori! 

                   Va urez bafta si va astept sa imi spuneti la ce campanii o sa participati!

  
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu