Sa mesterim cu Simo

duminică, 4 mai 2014

Campania Covera


                  Vreau sa imi fac si eu o gradina cat mai frumoasa asa ca o sa pun tot felul de flori. Am vazut o multime de soiuri de flori pentru gradina pe un site care vinde asa ceva. Cei de la covera au o multime de chestii interesante pentru gradinarit asa ca o sa imi cumpar si eu de la ei tot ce am nevoie. Sper sa gasesc cat mai repede niste flori colorate care sa si creasca rapid. Vreau sa fac o alee numai cu flori de toate felurile si cand ies in gradina sa ma simt foarte bine printre aceste flori. Nu prea stau multa vreme la casa de la tara dar cand ma duc fac o multime de lucruri interesante prin gradina. Cred ca sunt mult mai harnic decat multi oameni care stau la tara. Cunosc multe exemple de concetateni de la tara care nu fac nimic toata ziua si au o groaza de pamant. Eu am doar un petic de pamant care il lucrez in fiecare weekend. Am mai luat de la covera anult trecut un atomizor. L-am luat la un pret foarte bun si a fost eficient pentru a avea o recolta bogata si fara pierderi. Sper sa fie si florile la fel de bune. Mie imi plac la nebunie florile si de aceea vreau sa fac un loc special in gradina doar pentru ele. O sa am de unde alege la covera flori de gradina. Au foarte multe modele si soiuri speciale de flori.