Sa mesterim cu Simo

sâmbătă, 3 mai 2014

CAMPANIA AEROTRAVEL



               Iubita mea are o prezentare de moda la Milano. I-am promis ca o sa ajung si eu ca sa fiu alaturi de ea.   Este prima sa prezentare de moda si are foarte multe emotii. Ar ajuta-o enorm sa fiu alaturi de ea si sa   ma stie ca ii tin pumnii. Mereu facem lucrurile impreuna si suntem bucurosi ca ne avem unul pe celalalt   atat la bine cat si la rau. Este foarte important intr-un cuplu sa stii cum sa gestionezi fiecare problema si   sa gasesti de fiecare data rezolvarea corecta. Am intrat pe un site de traveling si am vazut niste oferte   foarte bune pentru hotelurile din Milano. Cred ca de la aerotravel imi voi rezerva si eu biletul la un   hotel mai bun dar si cu niste preturi rezonabile. Iti recomand sa incerci si tu aceasta agentie fiindca din   cate am vazut, au oferte foarte bune. Merita sa intri si sa incerci pachetele de excursii mai ales cele city   break.

              Recomand  hoteluri Milano si cazare Lefkada.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu