Sa mesterim cu Simo

luni, 12 mai 2014

Bijuteriile Kolok.ro - alegerea perfecta pentru mine!


            Dintotdeauna am fost pasionata de mistere, de anchetari dar mai ales de zodii. Imi place mult sa descopar lucruri noi, sa fac pe detectiva oridecateori am ocazia.

            De ceva vreme caut o bijuterie care sa ma reprezinte din punct de vedere zodiacal. Pana de curand nu am gasit nimic care sa ma multumeasca pe deplin. Spun pana de curand, pentru ca zilele trecute am gasit magazinul de bijuterii KOLOK.RO si, am gasit in sfarsit o bijuterie care sa fie pe placul meu :)

            Pana sa va arata bijuteria, va scriu descrierea zodiei scorpion gasita pe site(sunt nascuta in 22 noiembrie, la granita dintre scorpion si sagetator, dar am toate trasaturile unui scorpion, deci sunt o scorpie adevarata, chiar daca pe site zodia scorpion e doar pana in 21 noiembrie):

 

             Site-ul recomanda: "Pietrele semiprețioase vă aduc prosperitate, cresc vitalitatea și vă umple de curaj și energie. Vă exprimați mai ușor sentimentele dacă purtați jasp."

    Despre Jasp:

     "Este o piatră karmică, are efect asupra karmei umane. Conferă bucurie, încredere, optimism și noroc. Este una din cele mai puternice pietre protectoare împotriva pericolelor. Ajută la eliberarea de energii negative. Protejează sănătatea și ajută la vindecare. Previne febra. Benefic în caz de reumatism, probleme de auz, cancer, epilepsie, hemoragie, deteriorarea țesuturilor. Benefic pentru stomac, rinichi, ficat, intestine, ovare, inimă, sînge. Bun stimulent sexual. Ținut în mână de către gravidă, se spune că ajută la naștere."(preluare Kolok.ro/)

      Aceasta este bijuteria care mie imi place foarte mult pentru ca este finuta si usor de purtat! 


  Imi place site-ul Kolok.ro pentru ca au bijuterii din argint si pietre semipretioase, combinatia perfecta pentru mine, cerceii fiind din metalul meu preferat si piatra potrivita zodiei mele :)
   
     Si, pentru ca e vorba de un magazin de bijuterii, nu m-am putut abtine sa nu trag cu ochiul la bijuteriile din argint, preferatele mele. Va arat cateva dintre cele care mie imi plac tare mult :D

    Pentru ca sunt o romantica incurabila, e normal sa imi placa tot ce are inimioare :D

                            Acest inel e suuuperb!!!
   

     

                       Seturile acestea imi plac tare mult!


   



                              O bratara cel putin interesanta!




                    Inca o pereche de cercei, cu inimioare :D




          Acestea sunt doar cateva dintre bijuteriile care imi plac, mai sunt o multime pe care mi-ar placea sa le am!

     Va recomand sa vizitati site-ul, pe langa preturile accesibile, imposibil sa nu gasiti macar cateva bijuterii sa va placa!!! 

     Ce parere aveti despre alegerile facute de mine? 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu