Sa mesterim cu Simo

vineri, 23 mai 2014

Batic pentru bebelina :)


    Imi plac baticurile pentru copii, asa ca m-am hotarat sa ii fac si fetitei mele unul.

           Am cumparat o esarfa, am descusut-o(mai mult am taiat pe langa cusatura ca nu am avut rabdare sa o descos toata :D) si m-am apucat de treaba.




   Am masurat circumferinta capului fetitei(42 cm) iar materialul l-am taiat la 45 de cm, ca sa fie un pic mai mare decat caputul, sa pot lega baticul.



   Uite asa, am avut un patrat de 45*45 cm.


             L-am impaturat in jumatate, astfel incat sa am 2 triunghiuri de aceeasi marime, am taiat surplusul de pe margine sa fie cat de cat egale triunghiurile.











             


                Si gata baticuturile :)

             Eu nu le-am mai cusut pe margine pentru ca masina mea nu ma ajuta, imi rupe materialul, nu stiu din ce cauza,o sa mai insist intr-o zi cand voi avea mai mult timp.


                   Asa arata gata de purtat :)












     Ce parere aveti? Va place? :)



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu