Sa mesterim cu Simo

miercuri, 7 mai 2014

Ajutorul meu, Laptop-Direct.ro!


    Mi-am dorit multa vreme un laptop. Un laptop al meu, cu care sa pot sta cocotata in varful patului si sa pot naviga in voie pe vastul internet. Intr-o zi, visul meu s-a implinit, aveam laptop! Bucurie mare, ma asez comod in pat, incerc diferite pozitii sa vad care e mai comoda, o gasesc si incep marea navigare :) Eee, ce usor si placut e!

   Ei bine, dupa 3 ani de butonare, laptopul meu drag m-a anuntat acum cateva luni ca ar trebui sa ma gandesc sa inlocuiesc bateria....panica mare, am sunat in stanga si in dreapta, nu stiam cat e de rau, daca nu mai merge laptopul, daca se arde? Ce fac daca nu se mai incarca bateria...Am fugit intr-un suflet la magazinele de profil din orasul meu(cam putine, de altfel), ei bine, surpriza, niciunul nu avea baterie pentru Acer...Am ales sa nu il mai folosesc pana nu cumpar alta baterie. Si, cum cei de la magazinele de profil din oras inca nu au adus baterii pentru laptopul meu, m-am decis sa ma pu pe cautat site-uri care comercializeaza componente pentru laptopuri...

   Noroc ca am gasit site-ul Laptop-Direct.ro , o sa comand de aici bateria, mai ales ca preturile sunt promotionale!!!




    Si, cum o componenta nu se strica singura, mi-a facut si cooler-ul o surpriza si s-a gandit sa isi ia vacanta...Asa imi trebuie daca, din comoditate, am pus laptop-ul direct pe patura si plapuma...S-au adunat scame, praf...nici nu ar trebui sa ma mir ca a cedat. Asa ca, daca tot o sa comand bateria o sa comand si cooler-ul tot de la ei. 




    Si, o veste buna, o sa am transportul gratuit!!! Da, da, la comenzile de peste 300 de lei transportul e gratuit!!!

    Ai avut probleme cu laptopul? De unde ti-ai comandat componentele? Cum ti se par preturile pe site-ul celor de la Laptop-Direct.ro?




Un comentariu:

  1. Cei de la www.laptop.direct.ro au o strategie de marketing pacalitoare. Eu am cumparat un SSD, insa pe site nu specifica Makerul si Modelul, doar ca te duce cu vorba ca ar fi compatibil cu laptopul tau, indiferent de marca laptopului tau, ele sunt comapatibile cu toate modele si marcile. Asa ca atunci cind am primit SSD-ul respectiv am constatat ca era cu 40% mai scump fata de acelasi model comercializat pe alte situri....asa ca atentie la pacaleala tipic Reublica Banana Romanica unde ti se fura si aerul de respirat in fiecare zi...

    RăspundețiȘtergere