Sa mesterim cu Simo

joi, 24 aprilie 2014

Floraria cu Povesti - florarie online!


         Imi plac mult florile, cred ca oricarei femei ii plac, cu atat mai mult daca le primeste. Imi plac majoritatea florilor si de fiecare data cand le primesc ziua mea e mult mai frumoasa.

        Sotul mi-a oferit primul trandafir la o saptamana de relatie, acum, dupa aproape 7 ani de relatie, imi ofera flori la ocazii speciale, de obicei buchete de flori :)

         Mi-ar placea sa imi ofere mai des flori, nu numai la ocazii speciale...

        Si, cum internetul faciliteaza viata, de acum, cu ajutorul florariei online - Floraria cu Povesti, poate face acest lucru, fara sa mai piarda timpul stand la coada in florariile clasice sau pierzand timpul umbland dintr-o florarie in alta cautand cele mai frumoase flori.

        La un click distanta are posibilitatea de a alege flori online, de exemplu, acest buchet de trandafiri superb sau  buchete de flori elegante, mai ales ca Floraria cu Povesti ofera optiunea de  livrare flori in cutii speciale.

      Cat de mult mi-ar placea sa fiu surprinsa cu minunate flori! Sa sune soneria, sa deschid si dincolo de usa sa imi zambeasca curierul, elegant imbracat, care tine in brate un buchet frumos de flori! Sa citesc cu emotie si curiozitate biletelul dintre flori si obrajii sa mi se imbujoreze ca unei scolarite de 15 ani, proaspat indragostite!



 









        De acum, sotul nu mai are nicio scuza sa nu imi ofere flori, cu ajutorul Florariei cu Povesti poate face asta oricand, de oriunde s-ar afla, in cel mai usor mod!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu