Sa mesterim cu Simo

joi, 24 aprilie 2014

Burete de vase



         Am vrut sa scriu acest articol inainte de Paste dar e bine si acum, zic eu, tinand cont ca vase sunt intotdeauna de spalat :)

         Am vazut aici cum se creeaza un burete/splator de vase si am zis musai sa incerc.

         Aveam o plasa de la un pomelo si am zis sa fac experimentul pe ea sa vad ce iese.





         Am impaturit-o si am cusut-o pe margini si da, a iesit super, desi e micut, plasa fiind mica. Cu siguranta o sa fac unul mai mare cand terminam cartofii din sac :D






         Cum vi se pare? Astept sa imi spuneti daca ati experimentat si voi si ce parere v-a facut!


 

  Va pup cu drag!


Un comentariu:

  1. Interesant...
    Am inceput un nou blog. Ai dori sa ne urmarim reciproc? Numai bine si te astept pe la mine http://gandurisiintrebarisecrete.blogspot.se/

    RăspundețiȘtergere