Sa mesterim cu Simo

duminică, 13 aprilie 2014

Bijuteriile din argint, preferatele mele!


            Stiti cum se spune ca cele mai bune prietene ale femeilor sunt diamantele, ei bine in cazul meu bijuteriile din argint sunt cele mai bune prietene.

             Dintotdeauna am avut o preferinta in privinta argintului, mi-e drag sa il port!

             De curand am descoperit magazinul online de bijuterii si am ramas placut surprinsa de varietatea acestora!

             Rasfoind paginile site-ului, am gasit acest inel adorabil!!!
Inel doi fluturasi

             Mi se pare atat de finut, de copilaresc si totodata atat de elegant!

         L-as asorta si tinutelor office, desi mai mult ar merge la tinutele de petreceri mai elegante si, recunosc l-as purta zi de zi pentru ca mi-ar da o stare de bine de fiecare data cand l-as privi.

           Rasfoiti si voi paginile site-ului, o sa gasiti multe bijuterii din argint cu pietre pretioase si semipretioase !

             Va astept cu drag sa imi spuneti ce bijuterii v-au facut cu ochiul si ce parere aveti despre inelul pe care am pus ochii :D


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu