Sa mesterim cu Simo

sâmbătă, 8 martie 2014

TE IUBESC MAMA!!!!


     Mama, un cuvant atat de mic dar care exprima atat de multe! Mama cea care ne da viata, care ne tine in brate, mama cea care ne hraneste, ne ingrijeste, ne canta, ne rasfata. Mama care e in stare de orice pentru noi, sa ne stie fericiti si sanatosi, mama care nu isi arata niciodata grijile, mama care stie de fiecare data sa ne dea un sfat bun, mama care ne tine de mana cand facem primii pasi, mama care ne indruma pasii in viata, mama care ne iarta mereu si care ne asteapta oricand cu bratele deschise. Mama e mereu langa noi, Mama e toata gingasia si iubirea din lume!!!
Sunt bucuroasa ca de cativa ani pot sa ii spun in fiecare zi cat de mult o iubesc(cam de cand am constientizat ca viata e prea scurta sa nu ma bucur de cei dragi si sa le arat in fiecare zi cat de mult inseamna pentru mine). Nu trece zi in care sa nu ii spun asta. Seara inainte de culcare merg la parintii mei in camera, ii sarut, le doresc noapte buna dar nu inainte de a le spune cat de mult ii iubesc. Niciodata nu uit sa le reamintesc (desi ei stiu asta prea bine), chiar daca nu suntem fizic unul langa celalalt(chiar si la telefon ne spunem cat de mult ne iubim). Parintii mei sunt viata mea, nu pot sa imi exprim iubirea si multumirea pe care o am fata de ei. Nu o sa imi ajunga o viata sa le multumesc pentru tot ce au facut si fac pentru mine si nu o sa imi ajunga o viata sa ma pot bucura de prezenta lor.

     De Ziua Mamei pot sa ii spun ca ii multumesc Bunului Dumnezeu pentru parintii pe care mi i-a daruit si pentru ca imi ingaduie sa ii am in fiecare zi langa mine.  
  Desi e ziua mamei, inchei prin a spune:  
     
 VA IUBESC MAMI SI TATI, VOI SUNTETI VIATA MEA!!!!


   LA MULTI ANI TUTUROR MAMICILOR!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu