Sa mesterim cu Simo

duminică, 16 martie 2014

Chestionare auto


 
     In 2008, la insistentele iubitului meu(in prezent sot :) ) m-am decis sa fac scoala de soferi. Desi, tematoare, fricoasa si nesigura ca m-as descurca la volan, m-am lasat convinsa.

    In aceeasi perioada si el facea scoala de soferi, asa ca am invatat amandoi pentru permis.

    Am inceput chestionarele din vestita carte galbena, cea mai grea parte :)



   Mi-ar fi prins tare bine ca pe atunci sa am acces la site-ul http://www.pdc.ro/, plin de chestionare usor accesibile, actualizate conform ultimelor modificari ale Codului Rutier din ianuarie 2013.

      Pe site-ul www.pdc.ro chestionarele auto sunt frumos structurate pe categorii, ba mai mult, poti afla si explicatiile la toate intrebarile de la examen! Si daca te intrebi, da,  pe site gasesti toate intrebarile care iti pot pica la examenul auto, fara raspunsuri gresite asa cum gaseam in cartea galbena.  Mai gasesti pe site si informatii utile, sfaturi pentru incepatori, sfaturi despre cum sa stai treaz noaptea in timpul condusului, sfaturi despre condusul in munti, sfaturi despre cum sa faci intoarcerea in trei miscari la examenul auto, sfaturi despre cum sa inveti mai usor pentru permisul auto, iar daca articolele cu sfaturi nu te lamuresc(de exemplu, nu intelegi de ce este diferita distanta la care trebuie sa schimbi luminile de intalnire atunci cand ai in fata ta o masina pe aceeasi directie de mers de una pe sens contrar), poti accesa forumul http://www.pdc.ro/intrebari-si-raspunsuri si cu siguranta cineva iti va raspunde. 

          Cat de usor mi-ar fi fost daca as fi avut toate aceste informatii la un click distanta!

   Daca faci scoala de soferi sau ai de gand in viitor, iti recomand cu caldura site-ul www.pdc.ro, cu siguranta vei lua permisul cu 26 din 26, nu ca mine cu 24 din 26 :)

    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu