Sa mesterim cu Simo

duminică, 16 februarie 2014

Testare Persil Gel



     Stim cu totii cat de dificile sunt de scos petele de pe hainutele bebeilor. Ei bine, acest body a fost spalat cu alti detergenti dar pata s-a incapatanat sa ramana, asa ca am zis ca ar fi un test numai bun pentru noul Persil Gel...




E micuta pata dar incapatanata tare 



Si am pus Persilul Gel la testare  Hainutele fetitei mele le spal manual, inca nu le-am pus in masina de spalat, deci inca un hop de trecut pentru Persil...


Iata si rezultatul: Persil Gel a trecut cu brio testul meu! Ps. Sincer, nu ma asteptam sa faca fata si sa alunge pata  



        Voi ati incercat noul Persil Gel? Ce parere aveti? 

    Nu uitati, am pentru voi cate un voucher cu o reducere de 20% la noul Persil Gel cumprat din DM! Mai multe detalii aici!

   Va pup cu drag! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu