Sa mesterim cu Simo

vineri, 21 februarie 2014

Review sampon antimatreata Dan Free



    Dupa 3 ani de testari de sampoane antimatreata din comert in sfarsit am gasit unul de la farmacie care m-a scapat in mare parte de matreata.

   Am incercat diferite firme de la cele ieftine la cele scumpe fara niciun rezultat, parul meu fiind cret si des, ne stiind sigur ce fel de tip de par am, gras sau uscat, uneori matreata cadea de pe par, altadata nu...
   
    Satula sa tot vad matreata, care incepuse sa cada pe haine intr-o mare masura, m-am dus disperata la farmacie si am cerut un sampon antimatreata. Sincer nu am crezut in eficacitatea lui, mai ales tinand cont de pret: 23,5 lei/ 100 ml, ma asteptam sa fie de la 50 de lei in sus.

    Acesta este prospectul samponului:

       Dan Free Sampon antimatreata

Prezentare:flacon 100ml;
Ingrediente:  Ketoconazole  USP 2% ;  baza  de  sampon  ;  colorant  :  sunset  yellow FCF ;
aqua,laureth sulfate,ketoconazole,sodium chloride,parfum,imidazolidynil urea,sodium hydroxide,sulfuric acid,sodium metabisulphite.Colorant:Sunset yellow FCF.
Proprietati:Dan Free este un sampon care contine ketoconazol.
Ketoconazolul este un antifungic cu spectru larg si si foarte eficient impotriva fungiilor precum:Pityrosporum ovale,Candida cat si a dermatofitilor precum:Trichophyton sp.,Epidermophyton si Microsporum sp.
Folosind samponul Dan Free se reduc inflamatiile asociate cu matreata si dermatitele seboreice.De asemenea,ajuta la indepartarea rapida a descuamarii si pruritului.
Ingredientul activ din Dan Free se absoarbe neglijabil si ca atare nu produce efecte sistemice.
Samponul Dan Free este indicat a se folosi in caz de matreata,mancarimi ale pielii capului,dermatite seboreice si Pitiriasis versicolor cauzat de Pityrosporum sp.
Nu re recomanda a fi folosit de persoanele cu alergie la ketoconazol.
Se va evita in timpul utilizarii contactul cu ochii.In caz ca acest lucru se intampla se spala imediat ochii cu multa apa.Pentru a se evita iritatiile o perioada de 2 saptamani inainte de a folosi samponul Dan Free se recomanda tratamentul cu corticoizi topici.In perioada de sarcina si alaptare se poate utiliza produsul Dan Free sampon.
Utilizare:se umezeste parul si scalpul cu apa.
Se aplica o cantitate suficienta de sampon pentru a realiza prin masare timp de un minut o spumare abundenta.
Se spala apoi cu apa calda.Se repeta operatia mentinandu-se de aceasta data spuma cel putin 3 minute.
Se clateste din nou cu apa calda.Samponul se foloseste de 2 ori pe saptamana timp de 2 saptamani.
Pentru Pitiriasis versicolor samponul se foloseste o data pe zi timp de 5 zile consecutiv.
In scop de prevenire samponul se poate utiliza o data la 2 saptamani.
Samponul Dan Free este bine tolerat.Foarte rar s-au semnalat :decolorarea parului,iritatii,senzatie de mancarime,uscarea scalpului si parului.

   Ei bine, dupa 2 saptamani de folosire regulata(miercurea si sambata) pot sa spun ca aproape nu mai am
matreata!!!

    De la mine are o maaare bila alba!!! Sper sa isi faca si in continuare treaba!




   Voi ati incercat acest sampon? Ce alte sampoane, remedii antimatreata stiti/ati incercat?


   Va pup cu drag!

 

11 comentarii:

  1. Ti se mai ingrasa parul la fel de repede daca folosesti acest sampon?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, cat timp l-am folosit nu. Am folosit doua sticlute iar acum incerc sa gasesc un sampon normal, care sa se potriveasca parului meu

      Ștergere
    2. L-am luat si eu azi. Sper sa fie ok :)

      Ștergere
    3. Te astept sa imi spui cum e, dupa cateva folosiri :)

      Ștergere
    4. E super bun,samponul,dar din pacate nu se mai fabrica :(
      Folosesc acest sampon de o perioada indelungata si nu am mai avut pic de matreata sau scoarta capilara.

      Ștergere
    5. Nu stiam ca nu se mai fabrica. Cautam alte sampoane pe baza de ketoconazol si speram sa fie la fel de eficiente

      Eu din pacate inca nu am gasit un sampon normal care sa nu imi mai produca matreata :(

      Ștergere
    6. se fabrica ..........au farmaciile HELPNET

      Ștergere
    7. extraordinar este samponul NIZORAL dar este scump in romania........cca 55 lei 100 ml in cehia unde se fabrica costa cam 30 de lei..... afacerea farmacistilor....... azi am luat DAN FREE ..de fapt cu siguranta este o ciupercuta si trebuie analizata o proba la laborator... in lab dr ia proba costa cca 20 de lei dat analiza este de multe ori VAGA

      Ștergere
  2. Foarte bun!Am scapat in sfarsit de matreata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ai scapat de matreata! eu inca mai am, pentru ca nu am reusit sa gasesc un sampon care sa nu mai imi produca matreata. o sa incerc in curand samponul seboderm si o sa va scriu cum e si acesta pentru parul meu. sper sa fie samponul miraculos :)

      Ștergere