Sa mesterim cu Simo

miercuri, 22 ianuarie 2014

Cea mai arzatoare dorinta!!!


    Asa cum va spuneam in postarea precedenta, am participat si anul trecut la concursul Amintiri si Dorinte si chiar de la inceputul anului 2014 vroiam sa scriu o postare in care sa va spun care dorinte mi s-au indeplinit, dar intotdeauna cand ma asezam la calculator si incepeam sa scriu, intervenea cate ceva si amanam. Uite ca acum a venit momentul si pentru asta :)

    Ei bine, aici  sunt scrise dorintele mele pentru anul 2013, sa vedem care din ele s-au indeplinit:
- am reusit sa petrec mai mult timp langa cei dragi si asta ma bucura mult
- de mesterit am mesterit ceva mai mult anul trecut, sper ca anul acesta sa fie si mai creativ :D
- legat de sanatate, au mai fost si mici caderi, dar speram sa fie totul bine
- din pacate, nu am reusit sa vad marea nici anul ce a trecut, sigur nu a fost momentul :)
- daar, cea mai arzatoare dorinta mi s-a indeplinit, Doamne Doamne ne-a binecuvantat cu o minunatie de fetita!!! De cand a aparut in viata noastra suntem cei mai fericiti!!! Aici sunt cateva din gandurile si trairile mele din timpul sarcinii si de dupa :)

    Si cum anul 2013 a insemnat pentru noi cel mai frumos an, am ales sa fac o cutiuta in care sa pastrez obiectele reprezentative pentru cea micuta, pe care sa i le pot arata cand v-a fi mare.

   Asa arata cutiuta:


     Deocamdata avem asa: invitatia la botez, marturia si parul pe care parintele l-a taiat la botez :)

  In urmatoarea postare o sa scriu si pasii de decorare a cutiutei.

   Dorinta mea pentru anul acesta e sa avem sanatate sa ne bucuram de cea mica, sa o vedem cum creste si sa ne bucuram de fiecare clipa pe care viata ne-o ofera!

    Va pup cu drag si va invit din nou sa va inscrieti in concursul organizat de Clubul Magic, sunt curioasa ce dorinte si amintiri aveti! E frumos ca la inceputul anului sa facem un bilant pentru anul ce a trecut :)

 

6 comentarii:

  1. Ce frumos ai scris! Cutiuța este minunată și îți doresc spor la tot ce vei pune acolo. Cu marea .... o vei vedea de acum înainte în fiecare vară pentru că bebelinei îi va prinde tare bine o cură de aerosoli :). Bun venit în concurs și felicitări pentru primul premiu!
    AlinaS.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, draga mea si pentru aprecieri si pentrru premiu :*
      asa e, sper ca de acum sa ne balacim in apa marii in fiecare an :D

      Ștergere
  2. o idee super cutiuta asta. o sa te bucuri ca ai facut-o si ca o ai. eu regret si acum ca nu am facut o astfel de cutiuta cu amintiri.
    iti doresc sa ti se implineasca si dorintele pe anul ce vine!

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte frumoasă cutiuța ta! Multă baftă la concurs!

    RăspundețiȘtergere