Sa mesterim cu Simo

miercuri, 11 decembrie 2013

Ornament...comestibil :)


   De cand a aparut bebelina in viata noastra, zilele si noptile mele sunt pline, ma dedic ei in majoritatea timpului si nu am mai avut timp de mestereli si sincer sa va spun, nici inspiratie nu am avut.

   Azi m-am mobilizat si am facut cateva ornamente pentru bradut, care nu au iesit chiar cum mi le-am imaginat...

   Inspiratia mi-a venit dupa ce am vazut pe un grup o decoratiune foarte frumoasa, in forma de steluta cu 6 colturi. Am zis ca musai trebuie sa incerc si eu pentru ca mi s-a parut foarte simplu de facut.

   Sincer va spun ca steluta cu 6 colturi nu am reusit sa o fac, nu stiu de ce, in schimb am facut un ornament cu 4 colturi :)  Asa arata:

 

  Si inca un model, care trebuia sa fie reni, doar ca sunt cam ciudatei ;))






    Ornamentele sunt facute din paste fainoase, din macaroane si scoici(cred ca asa se numesc :D)

  Asa arata renul inainte de a fi lipit si pictat:


   Procedeul e simplu: se iau 2 sau mai multe macaroane, se lipesc in forma dorita, se picteaza dupa preferinta, se leaga ata si gata ornamentul :)

   Particip cu aceasta lucrare la tema 22 de pe Provocati Verzi .

                Va pup cu drag!



    

4 comentarii:

  1. Bun venit dragutei bebeline!! :)
    Sa fie sanatoasa si sa va bucurati impreuna de primul ei Craciun :D

    Sa stii ca imi plac foarte mult renii! mie chiar mi se pare ca seamana si imi place cum i-ai pictat.
    Si ornamentul cu 4 petale e foarte haios:D!
    Ma bucur ca ni te-ai alaturat!! :)
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult draga mea! :*

      parca seamana mai mult cu berbecii decat cu renii :))

      Ștergere
    2. Poti incerca la Paste sa faci vopsiti in alb si maro... :D
      Mie imi seamana si a reni asa vopsiti :)

      Ștergere