Sa mesterim cu Simo

duminică, 22 septembrie 2013

Rama foto


    Vine ziua finutei mele si m-am gandit mult ce sa ii mesteresc. M-am oprit asupra unei rame foto, mai ales ca in 29 septembrie implineste 1 an de casnicie :)

    Am folosit ca baza o bucata de policarbonat pe care am imbracat-o in autocolant. La sfarsit i-am lipit la spate o bucata de carton, am facut un buzunarel pentru a sustine poza.

   Am trimis-o mai repede, a si primit-o de cateva zile :)
  
    Am facut-o cu mare drag iar atat fina cat si finul au fost incantati de rama foto, iar eu mai mult decat multumita ca le-a placut :)

     Iata si procesul de creatie:














   Oficial, azi e ziua fnutei mele :) LA MULTI ANI PLINI DE IMPLINIRI DRAGA MEA!!!

                  Va pup cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu