Sa mesterim cu Simo

vineri, 9 august 2013

Tehnica servetelului - primul meu proiect


      Imi plac tare mult proiectele facute cu tehnica servetelului dar nu m-am incumetat pana acum pentru ca nu aveam nici grund si nici adeziv special.

    Azi am vazut scaunelul care avea nevoie urgenta de o noua "fata" :)



    
    Am zis sa risc sa incerc si eu tehnica servetelului si ce o iesi...vom vedea :)



    Cu tupeu m-am apucat de treaba:

- am dat suprafata scaunelului cu smirghel

- cum nu am reusit inca sa imi cumpar adeziv special, am zis sa incerc cu aracet :D am dat un strat de aracet si am asteptat sa se usuce

- am decupat florile de pe servetel, am mai dat un strat de aracet, am lipit cu grija servetelul si am asteptat sa se usuce

- am trecut la pictat fondul cu... tempera :) nu am avut vopsea acrilica :">

- dupa ce s-a uscat si tempera am dat un strat de lac.






       Asa arata acum scaunelu, (nu se vad prea bine detaliile servetelului pentru ca inca nu s-a uscat lacul):



                 Cum vi se pare? :)


        Va pup cu drag!


                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu