Sa mesterim cu Simo

sâmbătă, 3 august 2013

Primul meu...colier :)



       Mi-am luat inima in dinti, m-am inarmat cu multa rabdare si am trecut la actiune: am mesterit primul meu colier macrame :)

     Am vazut tutorialul pe youtube si am decis sa fac doar o parte din cel prezentat in video, fiind primul colier nu am crezut ca o sa imi iasa. Am desfacut cateva randuri, de cateva ori, mai mult mi-a luat pana mi-am dat seama cum se fac nodurile si pana am pus tehnica in aplicare :D

    Mi-a luat cateva ore pana l-am terminat, sper ca urmatorul sa il fac mai repede :D

   Am avut doar ata alba si cumva trebuia sa fac rost de inca o culoare. Am pus intr-un bol putina apa, am adaugat culoare de la imprimanta(din cea de reincarcare a cartusului) si am pus firele de ata. Le-am lasat cateva minute, le-am scos pe o foaie A4 si le-am uscat cu feon-ul apoi am trecut la treaba.


     Iata ce a iesit:

















             Am lasat si cateva franjuri, trebuie sa rezolv cumva partea arsa cu bricheta, inca ma gandesc cum :D



    Va las si tutorialul dupa care m-am ghidat:




                          Cum vi se pare micul meu colier?

   Ps. Cred ca trebuia sa folosesc o ata mai groasa :)

   Ps2.  Sper ca in urmatoarea postare sa va pot sugera o idee de cadou pentru cei pasionati de pescuit :D

    Va pup cu drag!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu