Sa mesterim cu Simo

luni, 5 august 2013

Cadou pentru un/o pescar/ita :)



       Asa cum am promis, revin cu o idee de cadou pentru cei pasionati de pescuit :)

      Cum am in dotare un sot pasionat de pescuit, cand am vazut video-ul pe youtube am zis ca e musai sa ii fac si lui un asa cadou frumos :)

      Am scos la imprimanta conturul pestelui si poza  pe un carton lucios.

     Cum nu aveam conuri de brad, a trebuit sa improvizez ceva si ce putea fi mai bun decat staniolul :)

   Am taiat o bucata de staniol(folie de aluminiu), am impaturat-o de mai multe ori si apoi am taiat solzii pestelui. Am desfacut cu grija fiecare folie si le-am lipit pe carton.



   Am cerut sotului pescar un carlig maaare, cel mai mare pe care l-a avut :D si o pluta mica :) Bineinteles ca m-a intrebat ce vreau sa fac cu ele si nu i-am spus :D

   Am legat carligul si pluta cu ata, apoi am legat batul si am lipit capacul de bat, nu inainte de a desena in centrul capacului un punct mare cu marker negru.











                             Iata rezultatul final:



               








                   

                        Ei, ce ziceti? Face o impresie buna un astfel de cadou? :)


    Iar aici va las tutorialul inspirational:

            

 
       Va pup cu drag!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu