Sa mesterim cu Simo

marți, 2 iulie 2013

Sticluta de parfum :)



           Ei bine, daca luna trecuta la tema provocarii nu am avut inspiratie, tema de luna aceasta imi place tare mult :) Asadar, iata ce am mesterit pentru provocare:


    Avem de multi ani cateva sticlute de parfum goale, care stateau ascunse in mica mea colectie de servetele. Mi-am zis ca e o ocazie numai buna de a face ceva cu ele :) Am ales o sticluta mai lunguta pentru a face un mic accesoriu :) M-am gandit cu ce as putea sa o umplu, initial am incercat cu sare de mare pe care am incercat sa o colorez cu creioane colorate de ceara dar am renuntat pentru ca gura sticlutei e prea stramta si cu greu reuseam sa strecor sarea. Am ales in schimb...orezul :) L-am colorat cu colorant alimentar, l-am lasat sa se usuce si apoi am trecut la introducerea lui in sticluta :D La final am pus panglica subtire pe post de lantic si o mica fundita.

    Am povestit destul, sper ca am fost destul de explicita, daca nu, va astept intrebarile o sa va raspund cu drag!  Va las sa vedeti si pozele :D












  

















                       Cum vi se pare? :)


Va pup cu drag!


5 comentarii:

  1. Vai ce dragalasa este si ce combinatie faina ai folosit la culori:D!

    Si eu aveam o sticluta micuta de tot in colectia mea... sper sa mai existe pe undeva :( Tare mult imi placea:P.

    bafta:)



    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc mult :* sper sa gasesti sticluta ;)

    din pacate culorantul rosu nu a fost destul de puternic, mi-ar fi placut sa am si orez rosu/roz, in schimb l-am inlocuit cu un pic de sare de baie roz :)





    RăspundețiȘtergere
  3. Superba ni se pare...uite sticlute asa mici eu nu mi-amintesc sa fi avut...

    RăspundețiȘtergere
  4. Super medalion! Am si eu sticlute f. mici .Am sa incerc, sa vad ce-mi iese.Pup!

    RăspundețiȘtergere