Sa mesterim cu Simo

vineri, 26 iulie 2013

Oglinda - versiunea 2 :)



       O noua oglinda personalizata by me :)


         Stiti ca va spuneam ca proiectul initial nu prea seamana cu cel final, cred ca cei pasionati de hand made stiu prea bine ce spun :) Asa se intampla si in cazul meu de multe ori, de cele mai multe ori de fapt :)

       Asa s-a intamplat si ieri cand m-am hotarat sa personalizez o micuta oglinda. Stiam ca vreau sa o decorez cu ata, altfel decat prima versiune :). Si astfel m-am apucat de treaba. Am luat oglinda, o bucata de hartie de carton, ata si lipiciul.


        Am inceput prin a trasa conturul oglinzii pe carton, apoi prin a face o rama oglinzii, apoi am lipit oglinda in locul desenat iar urmatorul pas a fost de a lipi ata(un pas destul de migalos, trebuie rabdare :) ).  Si cum mi-am dat seama ca nu am mult timp si multa rabdare pentru a lipi multa ata, am redus rama initiala la o dimensiune mai mica si la forma oglinzii.

  



            Am pus din loc in loc sclipici si am lipit paiete. Fata oglinzii era gata, acum aveam nevoie de picioruse sa se sprijine. Am zis ca e o idee buna sa folosesc cheite de la dozele de bere, zis si facut, le-am indoit putin si le-am lipit, dar ce nu am luat in calcul a fost disproportia dintre oglinda si cheite, care erau mult prea mici ca sa poata sustine greutatea oglinzii, chiar daca erau doua :)














           Asa ca am avut nevoie de alt piciorus, am facut unul din carton, care de data asta a fost destul de puternic pentru a sustine oglinda. 












                     

                Micuta mea mestereala a fost gata cu acest ultim pas :)



        Va place? :)



    Va pup cu drag!




 

  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu