Sa mesterim cu Simo

luni, 8 iulie 2013

Bratara prieteniei



    Am invatat sa fac aceasta bratara in liceu, de la colega mea. Tare mult imi plac, mai ales ca tehnica e cea mai simpla. Dupa ce am vazut aceasta postare mi-am adus aminte ca si eu stiu sa fac o astfel de bratara, doar ca folosesc alta tehnica.

    Azi m-am hotarat sa va arat si voua :)


  Avem nevoie de minim 4 fire de ata de aceeasi lungime(indiferent daca sunt de culori diferite sau aceeasi culoare) se pot folosi si mai multe, depinde de cat de lata vreti sa fie bratara. Puteti folosi un clipboard pentru a prinde capatul bratarii sau puteti sa il legati de clanta usii(mie mi se pare mai usor asa :D)

  Taiem cam 40 cm din fiecare fir, ar trebui sa fie suficient pentru o bratara. Cel mai bine e sa masurati din cand in cand pe incheietura mainii, asa o sa puteti vedea cat mai e nevoie sa faceti.





    Luam primul fir de ata si il trecem peste al doilea fir, si facem o bucla pe dedesubtul lui, asa ca in imagine, si apoi tragem de primul fir in sus pana cand avem un nod. Continuam sa facem acest lucru cu primul fir, facand cate un nod si cu firele 3 si 4. Cand am terminat si cu firul 4, am terminat primul rand. Luam firul 2(care a devenit firul 1) si repetam operatiunea anterioara, se repeta si cu urmatoarele fire pana cand avem lungimea dorita a bratarii :)

    Asa arata bratara cu primele 4 randuri de fire:



    Si asa arata bratara gata :)



     Aici aveti si un tutorial video, cred ca e mai explicit :D

          Voi ati facut o astfel de bratara? Ce tehnica ati folosit? Vi se pare complicat?

    Va pup cu drag!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu