Sa mesterim cu Simo

duminică, 14 aprilie 2013

Reciclam, reciclam, toata lumea recicleaza :)

 
       Dragii mei, stiu, nu am mai scris de multa vreme, dar nu am mai mesterit nimic in ultimul timp, promit sa revin curand :)
 
    Pana cand mai mesteresc eu ceva, vreau sa va arat creatiile unchiului meu. Da, da si unchiul meu recicleaza, chiar mai mult decat mine si mai complex, foloseste alte materiale si tehnici printre care si sudura :)
   Imi pare rau ca nu am fotografiat si cutitul modificat de el, dintr-un cutit simplu de tocat legume, din acela cu lama mai lata, l-a modificat si a facut unul asemanator cu cele profesioniste: manerul mai sus ca lama cutitului. Data viitoare cand o sa il vizitez musai sa il trag in chip, cutitul :)

   Iata ultimele doua reciclari ale unchiului meu:

                                                            












     Si dovada ca elicopterul functioneaza la capacitate maxima :)

video

    Ingenios unchi am, asa-i? :)

      Va pup cu drag pana la urmatoarea postare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu