Sa mesterim cu Simo

duminică, 24 martie 2013

Primul premiu!


    Am primit de la blogul Copilarim, un blog tare frumos si drag mie, un premiu, primul meu premiu!Sunt foarte incantata! Multumesc frumos!


     Regulamentul zice asa:

- faceti o postare cu premiile primite in care specificati, insotit de un link, blogul si propietarul blogului de la care ati primit premiul;
- nominalizati la randul dvs. alte 4 bloguri care va plac, dar care au mai putin de 200 de persoane interesate, pentru ca lumea sa le cunoasca;

- postati pe blogurile nominalizate de dvs. pentru ca cei premiati sa stie si sa poata lua premiul acordat de dvs.

    Blogurile nominalizate de mine sunt:
       Am nominalizat unele din blogurile mele de suflet! 

   Pentru a putea prelua pozele cu premiul, faceti click pe poza, copiatti link-ul si il adaugati la fotografii (Selectati un fisier -> Inseraţi adresa URL a unei imagini aici: )

7 comentarii:

  1. Multumesc Simo! Ma bucur ca facem parte din blogurile de suflet! pupi

    RăspundețiȘtergere
  2. Am o propunere ... lasa moderarea comentariilor si scoate verificarea cuvintelor. Multumesc de preluarea bannerului!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu mare drag! multumesc pentru sugestie, am scos verificarea cuvintelor :) pupici

      Ștergere
  3. Iti multumesc eu din partea Provocarilor Verzi hehe:)! Si ma bucur ca ti-a placut premiul:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti multumesc Simo, imi cer scuze pentru intarziere. Te pup :)

    RăspundețiȘtergere