Sa mesterim cu Simo

duminică, 3 martie 2013

Noul meu hobby :)



            Imi place tare mult sa creez, sa experimentez dar mai ales mi-e tare drag sa va rezultatul final :)

        Asa s-a intamplat si cu noul meu hobby: am vazut, am incercat iar rezultatul final e din ce in ce mai frumos :D

    Am incercat si cu martisoare(prea tarziu din pacate, nu am apucat sa fac numai unul-la anu ma apuc din timp) dar de data asta l-am desenat cu pixul :)

    Imi place sa ma joc cu lemnul, uite ce a iesit:

                                                                                                 
                                                                                           Martisorul: 
                 













                                                                       Tablouri:

  


















                                               Va plac? :)

Va pup cu drag!


5 comentarii:

  1. Foarte faine sunt:D!!
    Si adaug si eu doua premii pentru tine si blog:http://www.blog.copilarim.ro/2013/03/premii-de-dat.html
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase! Tu esti in poza ?Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc! nu, nu sunt eu :)
    ps te-am adaugat la prieteni pe facebook, am acelasi nume ca si aici :) pupici :*

    RăspundețiȘtergere