Sa mesterim cu Simo

miercuri, 13 martie 2013

Gentuta pantof



     O noua provocare, de data aceasta din denim/blug, unde? Cum unde? Pe site-ul Provocari Verzi :)

      Am mesterit si eu o gentuta...pantof. Da, da, ati citit bine, are forma unui pantof :)

    Sunteti curiosi sa stiti cum am facut-o? Pai sa va spun atunci:

Avem nevoie de:
  • ata
  • ac
  • foarfeca
  • denim
Mod de lucru:
  •  se deseneaza modelul dorit pe bucata de denim
  • se decupeaza
  • se coase pe margini, se intoarce pe fata si apoi se decoreaza dupa inspiratie :)

Va intrebati unde sunt pozele? Vin si pozele acum, priviti-le :)











   













     Cum arata? Mie imi place :D

Va pup cu drag!




2 comentarii:

  1. Este atat de haioasa gentuta!!! Felicitari:D. Imi place si ideea si executia si iti doresc bafta:)

    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Rux! am vrut o gentuta un pic mai...altfel, desi a iesit un model mai demodat. are varful un pic mai lung decat il vroiam :)

      Ștergere