Sa mesterim cu Simo

joi, 21 martie 2013

Cosulet cu flori



              Inca o provocare pe site-ul Provocari Verzi. Tare mult mi-a placut sa mesteresc si la aceasta provocare!
      Sa vedem cum facem cosuletul si florile :)

      Materiale necesare:
  • o rola de la banda
  • sarma
  • banda de izolat
  • carton
  • hartie creponata
  • servetel
  • carioci(nu am avut numai carioca albastra, pentru rosu am folosit un pix cu gel :D )
  • foarfeca
  • lipici
  • scartietoare
  • panglica

     Mod de lucru:
  •  taiem caronul rotund, pentru a-l folosi ca fund pentru cosuletul nostru, potrivit pentru rola de banda, le lipim una de cealalta
  • indoim sarma, aceasta va fi toarta cosuletului
  • sarma o invelim in banda de izolat
  • punem o bucata de scartietoare pe fundul cosuletului pentru a fi mai usor de pus florile
  • imbracam cosuletul in hartie creponata
  • imbracam si toarta in panglica
  • facem floricelele dupa modelul de aici.
  • le asezam in cosulet si gata treaba :)
       Iata si pozele:
























                      Va place cosuletul meu cu flori? :)

     Va pup cu drag!


4 comentarii:

  1. Foarte tare ideea cu rola!! :D Si eu aveam cateva le pastrasem pentru a trasa cercuri:D Doar ca erau mai micute;))!

    Arata foarte bine:)
    cu drag,
    rux

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc pentru apreciere! pupicei :*

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am uitat si la cosuletul tau. E foarte frumos Am sa fac si eu flori asa , dar acum sunt "setata" pe lalele, ca le stiu si le fac mai repede .Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc! lalele, as vrea sa stiu si eu cum se fac :) pupici

      Ștergere