Sa mesterim cu Simo

marți, 19 februarie 2013

Un pic de rasfat si relaxare :)



          De mult vroiam sa imi cumpar sare de baie, dar din diferite motive(ba miros, ba cantitate...) am tot amanat. Asta pana acum cateva zile cand m-am decis sa imi fac propria mea sare de baie. Am gasit aici cum se face si m-am apucat de treaba. Nu am gasit sare de mare grunjoasa, am luat una mai fina, am adaugat putin colorant alimentar si cateva picaturi de esenta de Ylang-Ylang. Iata ce a iesit:














      Si daca am facut sarea de baie, am zis sa incerc si bilutele efervescente pentru baie. Dupa indelungi cercetari, am gasit o reteta cu ingrediente pe care le aveam in casa si am zis ca e musai sa incerc, ce o iesi oi vedea :)

       De data asta am pus ulei de corp, data viitoare o sa il inlocuiesc cu apa sa vad cum iasa si o sa adaug si sare de mare :)
         Iata bilutele pentru baie:



             Va pup cu drag!


                      


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu