Sa mesterim cu Simo

vineri, 15 februarie 2013

Sa vina primavara!



     Pentru ca vreau sa vina primavara cat mai repede, si pentru ca mi-a placut tema propusa de site-ul Provocari verzi, am decis sa fac si eu un mic tablou :)

   Bineinteles ca la inceput nu stiam ce o sa iasa, am taiat fasii de 1 cm latime un pliant de la Penny, si m-am apucat de impaturit cate 2 fasii, exact cum faceam in copilarie cu hartia creponata(activitate desfasurata mai ales cand in bloc era cate o nunta :) ). Apoi a aparut intrebarea: ce fac cu ele? M-am gandit ca pot sa le folosesc pe post de rama a unui tablou, continuarea nu a fost deloc grea, mi-am amintit de tehnica quilling, m-am pus pe treaba si am facut o floricica.

    Iata cum arata tabloul meu aducator de primavara:



                      Cum vi se pare? Mie mi-e tare drag!


8 comentarii:

  1. Ce frumos!! Si mie mi se intampla sa incep sa lucrez la ceva si sa nu stiu exact (sau chiar daca am o schema sa nu ma tin de ea) ce va fi la final.
    Bafta la provocare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh! Eu pana ma apuc de ceva trebuie sa "rumeg" multCa sa am idee ce iese.E bine ca faci lucruri asa frumoase fara sa te gandesti prea mult inainte. Super! Succes la concurs!

    RăspundețiȘtergere