Sa mesterim cu Simo

marți, 26 februarie 2013

In loc de martisor - tutorial



            Stiti ca imi place sa imi amintesc de copilarie :D Zilele trecute aveam ceva de cusut, am deschis sertarul sa iau un ac si atunci mi-am dat seama: perinita de ace facuta de mine pe vremea cand eram la gradinita(sa tot fie vreo 20 de ani de atunci), e in stare perfecta, chiar daca a fost strapunsa de sute de ace in acesti ani. Desi o vad in fiecare zi, abia acum m-am gandit sa recreez alta(mai micuta), asemanatoare cu aceasta, desi, sincer sa va spun tot mai frumoasa mi se pare cea veche :)

   Avem nevoie de:
  • ac
  • ata
  • carton
  • o bucata de material
  • vata
  • lipici
  Mod de lucru:
  •  Se taie forma la perinita de ace, eu am ales sa fac tot o inimioara
  • taiem o bucata de carton rotund, atat cat dorim sa fie dimensiunea perinitei
  • punem vata pe bucata de carton rotund si o acoperim cu materialul
  • coasem materialul si apoi o lipim pe forma aleasa
  • facem o gaura cu capsatorul pentru a o putea agata

 Perinita originala:                                                                                                   Cele 2 perinite:





                            Inlocuieste cu succes un martisor sau se poate face cadou de 8 Martie!



     Ce ziceti, asa-i ca tot mai frumoasa e cea originala? :)
  

Va pup cu drag!


2 comentarii: