Sa mesterim cu Simo

miercuri, 13 februarie 2013

Felicitare - Tutorial



   Va ganditi poate ce e deosebit la felicititarea facuta de mine. Nu e nimic deosebit, poate doar tehnica folosita, care mi-a adus aminte inca o data de copilarie :)

    Nu ma mai lungesc si va spun modul de lucru:

Avem nevoie de:
  • hartie colorata
  • foarfeca
  • creion
  • ata
  • calimara cu cerneala
Mod de lucru:
  • Se deseneaza indoaie foaia in doua
  • se deseneaza forma felicitarii, in cazul meu - inimioara 
  • se decupeaza
  • ata se scufunda in calimara cu cerneala, lasand putina ata in afara
  • dupa ce s-a inmuiat ata in cerneala, se scoate si se aseaza in interiorul felicitarii, lasand afara ata care nu a fost indrodusa in calimara
  • se inchide felicitarea, presand-o cu palma stanga, in timp ce cu mana dreapta tragem de ata, ferm, dintr-o miscare
  • nu ne ramane decat sa scriem mesajul pentru cei dragi si gata felicitarea :) 
     Va pun si cateva poze, sper sa va fie de folos, desi nu sunt de o calitate foarte buna










      Ei, ce ziceti, vi se pare greu? Cine a incercat metoda in copilarie? :)

   Va pup, cu drag!


4 comentarii:

  1. Ooo da faceam si eu din astea in liceu; foarte faina, merge si cu acuarele (foloseam mai multe ate imbitate fiecare intr-o culoare si iesea un model foarte fain). Multumesc de amintire!

    RăspundețiȘtergere
  2. cu acuarele nu am incercat. multumesc si eu de idee!

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesanta ideea! Felicitarea se face f. repede si e foarte frumoasa Am sa fac si eu cateva incercari.Multumim frumos pentru tutorial Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia astept sa le vad si ale tale, Angi! pupici

    RăspundețiȘtergere