Sa mesterim cu Simo

joi, 24 ianuarie 2013

Un pieptan...vesel :)


   
           Acest pieptanel e inspirat de aici :)

          Mi-a placut atat de mult incat am zis ca musai trebuie sa fac si eu unul :D



  Avem nevoie de:
- ata
- pieptan, eu l-am luat pe al meu de la un magazin cu tot felul de prostioare, din acela gen 4 lei
- foarfeca

  Mod de lucru:
- se leaga capatul de ata de pieptene si se face nod
- se rasuceste ata intre dintii pieptanelui
- se face nod si la celalalt capat
- se decoreaza dupa preferinta :)

      


















              Eu am ales roz si mov pentru a se potrivi cu noua mea fustita crosetata(de mami) :D
 



    Ce ziceti, va place? E usor de facut si de efect :)

Va pup cu drag!




Un comentariu:

  1. Foarte frumos si usor de facut Eu iarna port parul mai lung ,asa ca mi-ar prinde bine

    RăspundețiȘtergere