Sa mesterim cu Simo

joi, 17 ianuarie 2013

Cutiuta cu amintiri si dorinte



     M-am tot gandit ce lucrare sa fac pentru concursul amintiri si dorinte. Mi-am adus aminte de o lucrare pe care am facut-o in scoala generala cred si asa am ajuns la cutiuta mea cu amintiri si dorinte(mai mult dorinte decat amintiri, nu pentru ca nu as avea amintiri ci, pentru ca, anul asta vreau sa imi indeplinesc dorintele).

    Aceasta e cutiuta mea:






 Amintirea cea mai frumoasa din anul 2012 si Lista mea de dorinte sunt:

  • Lumanarea - reprezinta vizita mea la Manastirea Prislop, de mult imi doream sa ajung
  • Barza - dorinta mea pentru anul acesta e sa ne viziteze si pe noi barza :D
  • Ceasca de cafea - imi doresc sa petrec mai mult timp alaturi de cei dragi
  • Marul - sa avem parte de sanatate
  • Peisajul - imi doresc sa vad mare anul acesta
  • Becul - imi doresc sa creez mai mult 
                  Tutorialul cutiutei o sa il scriu zilele urmatoare :)

    Va pup cu drag!




4 comentarii:

  1. Ce de dorinte frumoase Symo! Imi doresc si eu sa ti se indeplineasca toate dorintele! Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Simo,am facut si eu asemenea cutie cand eram copilita. Noi faceam din vederi frumoase si coseam cu matase Si uitasem de asa ceva .Bravo! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut!
    Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.
    Un an nou fericit iti doresc!

    RăspundețiȘtergere