Sa mesterim cu Simo

duminică, 9 decembrie 2012

Oglinda oglinjoara


   Sunt bucuroasa ca micul meu cadou a ajuns cu bine la destinatie, la partenera mea de swap, dar mai ales ca ii place ce i-am trimis :)

   Am aflat ca ii plac motivele florale si m-am decis sa merg pe aceeasta idee. Nu stiu cat de mult am reusit, cat de mult seamana cu floricele dar am incercat.

   Iata ce a primit Teodora:





    Iata si pasii pentru decorarea oglindei:

   Materiale necesare:
  • ata
  • margelute
  • foarfeca
  • lipici
  • oglinda
    Mod de lucru:
  • din ata facem cativa ciucuri plati
  • lipim cate o margeluta in centrul fiecarui ciucure
  • apoi ii lipim pe oglinda si gata transformarea :)
   
    Iata pasii in poze:






       Sa nu uit sa va spun ca suportul, partea pe care se sprijina oglinda l-am facut din carton. Am taiat un triunghi, am lipit varful(cam 1cm) de oglinda si l-am indoit(ca la ramele foto), imi pare rau ca nu am facut poza si din lateral sa se vada piciorusul, dar am fost tare incantata de rezultat si am uitat :D 

     Mi-a placut tare mult sa particip la swap, mi-a fost drag sa creez ceva special pentru cineva necunoscut. Cu siguranta voi mai participa si altadata!

Ps. Ce parere aveti despre oglinjoara? Eu zic ca nu e greu deloc si ca e un cadou perfect pentru doamne si domnisoare :) 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu