Sa mesterim cu Simo

luni, 10 decembrie 2012

My snow globe


   In seara asta am mesterit ceva rapid :D Un glob, nu cu zapada ci cu sclipici :)

M-am inspirat de aici, doar ca l-am facut la repezeala cu ce am avut la indemana.

Avem nevoie de:
  • borcanel
  • lipici
  • apa
  • figurina
  • sclipici sau zapada artificiala/scartietoare
  • glicerina 
Mod de lucru:
  • se umple borcanelul cu apa
  • se adauga sclipiciul si un pic de glicerina
  • se lipeste figurina de capacul borcanelului
  • in jurul figurinei se pune lipici pentru ca borcanul sa se lipeasca de capacel
  • se decoreaza dupa preferinte si gata globuletul :)





                Asa arata al meu:


Ps. Trebuia sa aleg alt borcanel, mai mic, dar nu am gasit in seara asta, o sa revin cu un update cand o sa il fac pe urmatorul :)

    Sa aveti un inceput de saptamana minunat!

                 Va pup cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu