Sa mesterim cu Simo

joi, 6 decembrie 2012

A venit Mos Nicolae!



   Am participat la concursul Cizmulita Mosului de pe blogul Clubul Magic si am avut norocul sa fiu printre castigatoare! Multumesc Clubul Magic pentru frumosul cadou, anul acesta voi ati fost Mos Nicolae pentru mine!

   In cizmulita, Mosu` a ascuns o multime de decoratiuni si materiale pentru a-mi crea propriile decoratiuni:
  

 










    Si cum sunt o fetita nerabdatoare, m-am decis sa imi fac o decoratiune(nu stiu exact cum sa o numesc, cred ca agatatoare :) ) pentru telefon, pentru a intra in spiritul sarbatorilor de iarna. Iata ce a iesit:


    










                          Ce ziceti, va place?

                  Ps. A venit Mosu la voi? Ce v-a adus frumos?

     Va pup cu drag!


2 comentarii:

  1. Felicitari! Ma bucur ca iti plac si ma bucur tare ca figurinele de ipsos au ajuns intregi. Gasesti pe acolo magneti in cazul in care alegi sa faci magneti de frigider cu ei. Si .. cutiuta, inainte sa asamblezi o poti folosi ca un sablon pentru altele. Spun toate astea pentru ca erau indicatii scrise in felicitare si cum am uitat de ea .... Dar ajunge si felicitarea, putin mai greu dar ajunge. Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi plac foarte mult! multumesc pentru sfaturi, esti o scumpa :*:*:* Seara frumoasa si tie!

      Ștergere